dijous, 30 de gener de 2014

Entrevistem Mª Isabel Castillo, la veïna guanyadora dels 6000 €!

El passat 9 de gener va tenir lloc el sorteig de la campanya Per Nadal fem ciutat, compra a DeBotigues i guanya un premi de 6.000€ en un acte que es va poder seguir en directe per mitjà de connexió streaming a la web de l'Ajuntament. Com ja sabeu, el número de la butlleta guanyadora va resultar essent el 123.530 lliurat a l'establiment Foto Blas, però no va acabar apareixent, així que la primera reserva se'n va endur el premi finalment.

Foto: DeBotigues

Una veïna dels barris, la Mª Isabel Castillo Barbones, va acabar sent l'afortunada posseïdora de la butlleta de la primera reserva lliurada al bar Colón i amb el número 4.844. Aquest dissabte 25, en un acte d'entrega de premis, la Mª Isabel va rebre el taló i, com indiquen les bases del concurs, va disposar de tota la jornada per gastar els 6000€ en els establiments comercials adherits a la campanya de DeBotigues.



Després d'uns dies de descans que segur que han servit també per digerir totes les emocions d'aquell gran dia, tenim el plaer de comptar amb la presència d'aquesta veïna a l'Oficina per explicar-nos de primera mà les seves impressions:

¿Conocías la campaña de Navidad de DeBotigues o participaste sin darte cuenta?
Sí que la conocía, siempre tengo un montón de boletos porque a todos los sitios adonde voy a comprar me dan unos cuantos.

¿Entonces acostumbras a comprar en el comercio local? ¿Qué sueles comprar?
Sí, siempre... en la plaza de la Salud, aquí en Can Calders, comida, ropa, cosas para la casa... siempre compro por aquí.

¿Cómo te enteraste de que tu boleto era la primera reserva?
Porque tomo el café en el Colón y el sábado me acerqué y estaba el chico mirando una lista y le pregunté que qué hacía. Él me dijo que estaba mirando la lista de los boletos porque habían hecho el sorteo por la mañana y me dijo que me miraba si me había tocado. Llevaba todos los números encima, él los miró y me dijo "¡qué tienes la primera reserva! Estate atenta por si no sale el ganador"


¿Cómo viviste esos momentos? ¿Cómo te enteraste que no había aparecido el boleto premiado y que te tocaban los 6.000€ ?
¡De los nervios! Me acerqué al Ayuntamiento para informarme y me dijeron que tenía que pasar una semana para ver si salía el ganador, hasta el viernes a las 20:00 tenía que esperar y yo de los nervios. Al final me llamaron a las 21:00 para decirme que no se había presentado y que me había tocado a mi.

¿Qué se siente al tener que gastar esos 6000€ en un día? ¿Tenías ya pensado en qué gastar ese dinero: tapar algún agujero, algún capricho?
Mucho estrés para ir de una tienda a otra, la verdad. Hemos comprado cosas que hacían falta, el único capricho que me he comprado han sido unos pendientes el resto cosas para la familia.

Y ya para terminar, teniendo que ir de una tienda a otra, ¿has echado en falta algún comercio en los barrios, algo que te gustaría que hubiese?
Pues no, la verdad, hay de todo lo que compro. Pero sí que estaría bien un supermercado más grande cerca, que están en la otra punta del pueblo y tienes que ir hasta allí, con más variedad. Sí, eso estaría bien.

Des de l'Oficina tornem a felicitar a la Mª Isabel pel premi i a la resta de veïnes i veïns per confiar en un comerç proper i de qualitat. Queda confirmat que comprar als barris, a part de ser pràctic i còmode, porta sort.

Comprant al comerç local, entre tots i totes Fem Barri!

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada

CERCADOR DE CONTINGUTS